Schade aan je woning? Wij regelen het herstel
- Dienst inbegrepen in onze brandverzekering
- Wij maken snel een afspraak met een hersteller
- Wij organiseren en coördineren de werken
- Wij betalen rechtstreeks de factuur
Hoe werkt het?
Heb je schade aan je huis of appartement? Dan regelt KBC het herstel. Deze dienst is gratis en bij KBC standaard in je brandverzekering inbegrepen. Je hoeft er dus niet extra voor te betalen.
Je kunt er een beroep op doen als je schade hebt aan je woning. Heb je weinig tijd? Ken je geen hersteller? Of heb je geen zin om alles zelf te regelen? Dan neemt KBC dit graag van je over.
Je kiest zelf of je het herstel laat regelen door KBC of een vergoeding krijgt om een eigen hersteller te betalen.
Wist je dat Kate je ook kan helpen om schade aan te geven?
Heb je schade aan je woning en wil je die aangeven? Vraag dan aan Kate: ‘Ik wil schade aangeven’. Je vindt Kate, je digitale assistent, rechtsboven in KBC Mobile.
Voordelen
- Wij zoeken een aannemer of hersteller die snel met jou contact opneemt.
- Je bent zeker van goed vakmanschap: de herstelling gebeurt volgens de regels van de kunst.
- Je hoeft zelf niets voor te schieten en betaalt enkel de franchise. Wij betalen de rest van de factuur.
Meer info over deze dienst
We herstellen alle schade aan het gebouw waarvoor je in je KBC-Woningpolis bent verzekerd.
Wil je naar aanleiding van deze herstelling nog andere verbeteringen aan je woning uitvoeren, dan sta je zelf in voor de meerprijs.
Is er mogelijk iemand anders verantwoordelijk voor de schade aan je gebouw? Dan kan de herstelling pas gebeuren nadat vaststaat wie er voor de schade aansprakelijk is.
Neem dan contact op met je verzekeringsagent.
Is er ook schade aan de inhoud van je woning? Ook dan zal je verzekeringsagent voor je nagaan of deze schade verzekerd is en de vergoeding regelen.
Mijn klant Karel Keersmaekers uit Londerzeel kreeg te maken met brand. Enkele uren na de interventie van de brandweer stuurden we al een poetsfirma om de verbrande inhoud op te ruimen en de oprit te poetsen. Daarna startten onmiddellijk de herstellingswerken. Karel was achteraf heel erg te spreken over onze dienstverlening. En als onze klant tevreden is, dan zijn wij dat ook.
Franky Van De Vreken, verzekeringsagent in Puurs-Sint-Amands