Veelgestelde vragen over KBC MoveSmart voor je leasefiets


Net gestart met KBC MoveSmart voor je leasefiets? Of al even aan de slag? Je vindt hier een antwoord op je vragen.

Algemeen

Handleidingen voor KBC MoveSmart:

Handleiding voor de extra dienst 'MoveSmart' in KBC Mobile:

 

  1. Ga naar het aanmeldscherm en klik onderaan op "Wachtwoord vergeten?"
  2. Vul je e-mailadres in en klik op "Wachtwoord herstellen"
  3. Je ontvangt een mailtje met een tijdelijk wachtwoord waarmee je opnieuw kunt aanmelden
  1. Klik in KBC MoveSmart rechts bovenaan op "Profiel"
  2. Klik rechts bovenaan op "Wachtwoord wijzigen" en pas je wachtwoord aan

Goed om te weten:

Het wachtwoord bestaat het best uit 8 karakters, waarvan 1 cijfer en 1 hoofdletter. Het mag geen gegevens van jezelf bevatten, dus geen voornaam, naam, geboortedatum of naam van je bedrijf.

Offertes en bestellingen

  1. Ga naar ‘Offertes’ en klik op ‘Fietssimulatie
  2. Kies wat je wilt berekenen
    • Hoeveel mag je fiets maximaal kosten voor je leasebudget:
      Kies ‘Catalogusprijs’
    • Welk leasebedrag je nodig hebt voor een bepaalde fiets:
      Kies ‘Leasebedrag’

Klik in het startscherm op "Mobiliteit".

Je ziet zowel de offertes die voor jou werden klaargezet als de offertes die je zelf hebt gemaakt. Je offertes zijn hier 30 dagen zichtbaar.

Vind je je offerte hier niet terug? Contacteer ons via contact@kbcautolease.be.

Wil je een fiets bestellen? Ga naar de offerte en klik links onderaan op "Goedkeuren". Je vlootverantwoordelijke doet een laatste check en bestelt dan je fiets.

Wil je een offerte annuleren? Ga naar de offerte en klik op "Verwijderen".

Je kunt een fiets nemen die boven het maximale budget zit door zelf een eenmalige bijdrage te betalen. Let wel, dat kan alleen wanneer je werkgever dat ook toelaat.

Klik daarvoor op het potloodje onder het leasebedrag.

  1. Klik in het startscherm op ‘Mobiliteit’
  2. Scroll naar beneden en klik op ‘Offerte fiets’
  3. Download je barcode

Ja, je moet niets extra berekenen.

Ja, dat kan.
Zodra je je offerte hebt ontvangen, kun je het onderhoudspakket wijzigen voor je je offerte goedkeurt. Klik daarvoor bovenaan je offerte op ‘Wijzigen’.

Op de pagina Mobiliteit vind je al je offertes. Vink de offertes aan om ze met elkaar te vergelijken.

Ja. Je kunt meerdere offertes vragen bij je fietsdealer of zelfs bij meerdere fietsdealers een offerte vragen. Dat alles met 1 barcode. Die barcode blijft dezelfde mocht je in de toekomst nog bestellingen doen.

Dat kan in de extra dienst 'MoveSmart' in KBC Mobile.