1) Omstandigheden

  

  

Bladeren…

  

  

  

  

  

  

  Neem dan contact op met je BA- en/of rechtstbijstandsverzekeraar.

  

  

Bladeren…

  

Bladeren…

  

  

  

  

  

  

Welke stappen moet je ondernemen?

Bied je fiets aan bij de fietsdealer waar je de fiets hebt aangekocht en laat de schade begroten. Bezorg ons:

Bladeren…

Foto's van de schade van de fiets

Bladeren…
Bladeren…
Bladeren…
Bladeren…
Bladeren…

Kun je het bestek en de foto’s op dit moment niet opladen? Bezorg ons dan de gevraagde info achteraf op fietsschade@kbcautolease.be.

Belangrijk: de fietsdealer mag je fiets alleen herstellen na ons akkoord.

2) Contactgegevens

  

  

KBC Verzekeringen wil je persoonsgegevens op een wettelijke, correcte en transparante manier verwerken. Je vindt meer informatie over de verwerking en uitwisseling van je persoonsgegevens door KBC Verzekeringen in onze privacyverklaring. Daar lees je ook wat je rechten zijn en hoe je ze kan uitoefenen. De privacyverklaring is beschikbaar op www.kbc.be/privacy en wordt regelmatig geactualiseerd.

KBC MoveSmart: veelgestelde vragen

Ben je Mobility Manager en heb je vragen over het gebruik van KBC MoveSmart? Deze veelgestelde vragen helpen je op weg.

KBC MoveSmart: veelgestelde vragen