Frankrijk

Frankrijk

KBC Bank Frankrijk verleent commercialbankingdiensten aan bedrijven in Frankrijk. Als onderneming van de KBC-groep met hoofdzetel in Brussel kunnen we gebruikmaken van de uitgebreide netwerken van KBC in België en Centraal-Europa. Daardoor beschikken we over de nodige ondersteuning, expertise en middelen om oplossingen met een toegevoegde waarde te bieden aan onze cliënten.

De commercialbankingcel in Frankrijk concentreert zich op het beheer van de relaties van de KBC-groep binnen en buiten België en Centraal- en Oost-Europa (CEE). Het kantoor in Frankrijk biedt eveneens een gespecialiseerd platform van onschatbare waarde voor die bedrijven in Frankrijk die zaken doen met of in België en CEE.

Dit is een kantoor van KBC Commercial Banking en levert enkel diensten aan bedrijven. Ben je particulier? Surf dan naar deze pagina.

Uniek productaanbod

Contact betaalmiddelen: oac.kbcfr@kbc.be

Alles openen

LCR (wisselbrief)

Inning en verdiscontering van wissels in alle veiligheid door ze door te geven via het Système Interbancaire de Télécompensation (SIT), in de vorm van elektronische registraties.

Elektronisch betalingsverkeer handelaars en kaarthouder

Elektronische inning van uw betalingen. Exclusieve Visa-kredietkaart.

EBICS-EDI

(Electronic Banking Internet Communication Standard) / EDI (Electronic Data Interchange) Automatische overdracht van bestanden met betalingen, inningen en rapporten. Er is gebruik gemaakt van het Franse EBICS-protocol zodat zowel de lokale Franse formats als het SEPA-format Iso 20022 mogelijk zijn.

Vestigingen

Synergie Park,
6 rue Nicolas Appert
BP 40041 Lezennes
59030 Lille Cedex
  • Lille
    Bedrijvencentrum
    Synergie Park,
    6 rue Nicolas Appert
    BP 40041 Lezennes
    59030 Lille Cedex
    T. +33/ (3) 20 11 61 11
    F. +33/ (3) 20 11 61 93
    oac.kbcfr@kbc.be

Bekijk hieronder de documenten Privacybeleid en Modelovereenkomst Zichtrekening die van bij het eerste contact onze commerciële uitwisseling in goede banen zullen leiden.

Hebt u vragen? Mail dan naar oac.kbcfr@kbc.be

Commercial Banking Helpdesk

Hulp nodig met KBC Reach, Go&Deal Pro of Flexims? Contacteer ons gerust elke werkdag tussen 08:00 en 17:00 GMT+1.

Informatie over geschillen
KBC Bank hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn dienstverlening. Er kan evenwel altijd onenigheid ontstaan en om die op te lossen, kunt u uw klacht richten tot het hoofd van het Customer Support Team van KBC Bank, per mail naar oac.kbcfr@kbc.be of per post naar het volgende adres: KBC Bank, bijkantoor Frankrijk - hoofd Customer Support Team - CS 40041 LEZENNES - 59030 LILLE CEDEX. KBC Bank zal u binnen de tien werkdagen na ontvangst ervan een ontvangstbevestiging sturen en u binnen de twee maanden na dezelfde datum een antwoord geven, behoudens bijzondere omstandigheden die KBC Bank u dan meedeelt.