United Kingdom

United Kingdom

KBC Bank UK verleent commercialbankingdiensten aan bedrijven in Groot-Brittanië. Als onderneming van de KBC-groep met hoofdzetel in Brussel kunnen we gebruikmaken van de uitgebreide netwerken van KBC in België en Centraal-Europa. Daardoor beschikken we over de nodige ondersteuning, expertise en middelen om oplossingen met een toegevoegde waarde te bieden aan onze cliënten.

De commercialbankingcel in de UK concentreert zich op het beheer van de relaties van de KBC-groep binnen en buiten België en Centraal- en Oost-Europa (CEE). Het kantoor in de UK biedt eveneens een gespecialiseerd platform van onschatbare waarde voor die bedrijven in de UK die zaken doen met of in België en CEE.

Dit is een kantoor van KBC Commercial Banking en levert enkel diensten aan bedrijven. Ben je particulier? Surf dan naar deze pagina.

Uniek productaanbod

Alles openen

Bankers’ Automated Clearing System (BACS)-betalingen

Betalingen in pond sterling (andere dan betalingen met SWIFT, Faster Payments of Electronic Fund Transfers) direct op de rekening van een andere persoon of organisatie in het VK, de Kanaaleilanden en het eiland Man.

Electronic Fund Transfers

Betalingen in pond sterling in het VK via het Clearing House Automated Payment System (CHAPS).

Faster Payments

Betalingen in pond sterling (andere dan betalingen met SWIFT en BACS of Electronic Fund Transfers) direct op de rekening van een andere persoon of organisatie in het VK, de Kanaaleilanden en het eiland Man. De huidige transactielimiet bedraagt 100000 GBP.

Vestiging

111 Old Broad Street
London
EC2N 1BR
  • KBC UK
    Bedrijvencentrum
    111 Old Broad Street
    London
    EC2N 1BR
    T. +44 (0) 207 638 5812
    londonftu@kbc.be

Commercial Banking Helpdesk

Hulp nodig met KBC Reach, Go&Deal Pro of Flexims? Contacteer ons gerust elke werkdag tussen 08.00 en 17.00 uur GMT+1.

Klachten en feedback

Jouw feedback is waardevol

KBC Bank wil je als klant producten en diensten van topkwaliteit bieden.
Met jouw feedback kunnen we onze interne processen verbeteren voor een nog betere klantervaring.

Stuur je feedback naar kbcukcorporatebanking@kbc.be.

Een brief aan het volgende adres mag ook:

Head Customer Support Desk, KBC Bank NV, 111 Old Broad Street, London EC2N 1BR.

Je mag rekenen op een ontvangstbevestiging binnen de 5 werkdagen.