Uitschrijven op nieuwsbrieven en commerciële e-mails
Ben je niet helemaal tevreden met de nieuwsbrieven en commerciële e-mails die je van ons ontvangt? Via verschillende kanalen kun je je uitschrijven. Opgelet: voor nieuwsbrieven en commerciële e-mails moet je telkens apart uitschrijven. Event uitnodigingen vallen onder commerciële e-mails.
Hoe ga je te werk?
- Uitschrijven op de nieuwsbrief
1. Meld je aan in KBC Touch
2. Klik bovenaan rechts op 'Profiel'
3. Klik onderaan links op 'Nieuwsbrieven'
4. Duid aan bij 'Algemeen' welke nieuwsbrieven je niet meer wilt ontvangen
- Uitschrijven op commerciële mails
1. Meld je aan in KBC Touch
2. Klik rechts bovenaan op 'Profiel'
3. Klik links bovenaan op 'Klantgegevens'
4. Duid aan dat je commerciële communicatie niet meer via e-mail wilt ontvangen
- Uitschrijven op de nieuwsbrief
Dit kan niet in Mobile. Wijzig je keuze in KBC Touch of geef het door aan je KBC-kantoor, je KBC-verzekeringsagent of KBC Live.
- Uitschrijven op commerciële mails
- Meld je aan in KBC Mobile
- Klik links boven op je profielfoto om naar je instellingen te gaan
- Tik op 'Persoonlijke gegevens'
- Duid aan of je commerciële communicatie via e-mail wilt ontvangen
Geef je keuze door aan je KBC-kantoor, je KBC-verzekeringsagentschap of KBC Live. Vermeld altijd duidelijk of je wilt uitschrijven voor nieuwsbrieven, commerciële e-mails of beide.
Geef je keuze door aan KBC Live. Vermeld altijd duidelijk of je wilt uitschrijven voor nieuwsbrieven, commerciële e-mails of beide.
Wanneer ben je uitgeschreven?
We verwerken je aanpassingen binnen de 48 uur. Wettelijke en administratieve berichtgeving blijf je wel altijd ontvangen.
Wil je toch nog informatie ontvangen, maar enkel datgene wat relevant is voor jou? Kies voor 'Informatie op Maat'.
Je e-mailadres aanpassen?
Is je e-mailadres gewijzigd? Pas het dan zeker aan in KBC Touch of KBC Mobile. Zo blijf je op de hoogte van onze nieuwigheden en spetterende acties!
1. Meld je aan in KBC Touch
2. Klik bovenaan rechts op 'Profiel'
3. Klik op 'Klantgegevens'
4. Klik op 'E-mail' en geef je nieuwe e-mailadres in
5. Klik op 'Wijzigen' om je aanpassing te bewaren
1. Meld je aan in KBC Mobile
2. Tik onderaan op 'Meer'
3. Tik vervolgens op 'Profiel' en dan op 'Contactgegevens'
4. Geef bij 'E-mail' je nieuwe e-mailadres in
5. Tik onderaan op 'Tekenen' en geef je code in
6. Je nieuwe e-mailadres is bewaard