Sms-diensten

c warning
Er liep iets mis. De pagina is tijdelijk onbeschikbaar.

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaidkaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Een begunstigde aanmaken in KBC Touch

Een begunstigden aanmaken in KBC Touch. Ontdek hoe.
Een begunstigde aanmaken in KBC Touch

Eurobiljetten en -munten online bestellen

Een grote hoeveelheid eurobiljetten of -munten nodig? Die kun je vlot online bestellen via onze website.
Eurobiljetten en -munten online bestellen

Wat is de wettelijke nulstellingstermijn?

Aan een kredietopening is een nulstellingstermijn verbonden. Dus ook aan een kredietkaart. Lees hier alles wat je moet weten over de nulstellingstermijn.
Wat is de wettelijke nulstellingstermijn?

Veelgestelde vragen over KBC Mobile

Een vraag over KBC Mobile? Kijk zeker eens in onze FAQ met de meest gestelde vragen over KBC Mobile.
Veelgestelde vragen over KBC Mobile