Sms-diensten

c warning
Er liep iets mis. De pagina is tijdelijk onbeschikbaar.

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaidkaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Je rekening omschakelen?

Kies zelf de rekening die het beste bij je past. Je rekening omschakelen doe je gemakkelijk in KBC Mobile of KBC Touch.

Je rekening omschakelen?

De verzekering verlengde garantie

Wettelijke garantie op je toestel vervallen? Geniet van 2 jaar extra garantie met de Verzekering verlengde garantie

De verzekering verlengde garantie

Een Basis- of Plusrekening openen in KBC Touch

Een extra Basis- of Plusrekening aanvragen gaat het snelst in KBC Touch.
Een Basis- of Plusrekening openen in KBC Touch

Instellingen wijzigen in KBC Touch

Via 'Profiel' kun je allerlei instellingen zoals je gegevens, je voorkeuren, je gewenste nieuwsberichten of boodschappen wijzigen.
Instellingen wijzigen in KBC Touch